اجرای طرح تحقیقاتی دانشجویی در ارتباط با تأثیرات ویتامین D/هدف حمایت از طرح تحقیقاتی دانشجویی است

جانشین خواهر هسته علمی شهید چمران از اجرای طرح تحقیقاتی دانشجویی در ارتباط با تأثیرات ویتامین D خبر داد و گفت: هدف این هسته علمی حمایت از طرح تحقیقاتی دانشجویی است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

فاطمه میرزایی در گفت و گو با خبرنگار کانون خبر بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز از اجرای یک طرح تحقیقاتی دانشجویی پیرامون ارتباط ویتامین D با افسردگی، کیفیت خواب و الگوی خوردن شبانه در خانم‌ها خبر داد.

او گفت: در این طرح پژوهشی، شرکت کنندگان به صورت رایگان در زمینه‌های بررسی میزان سطح ویتامین D به صورت ناشتا، بررسی میزان افسردگی، بررسی کیفیت خواب، بررسی الگوی خوردن شبانه افراد و بررسی وزن، قد و ترکیب بدنی ( نسبت بافت چربی به بافت ماهیچه‌ای بدن) مورد تحقیق قرار می‌گیرند.

جانشین خواهر هسته علمی شهید چمران تصرح کرد: این طرح تحقیقاتی از یکشنبه ۶ تا ۱۳ آبان‌ماه در خوابگاه زینب واقع در دانشکده توانبخشی انجام می‌گیرد.

میرزایی افزود: دانشجویان دختر علاقه مند به شرکت در این طرح می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۷۳۶۷۲۹۹۵ تماس بگیرند.

حمایت هسته علمی شهید چمران از طرح های تحقیقاتی دانشجویی

او مطرح کرد: این هسته با هدف همیاری با انجام پایان نامه‌های دانشجویی، تحقیقات علمی و کمک در راستای پیشبرد اهداف تحقیقاتی دانشجویان شکل گرفته است که پذیرش ایده‌های جالب دانشجویان و حمایت و راهنمایی از ایده‌های اختراعی آن‌ها را در دستور کار خود دارد.

این دانشجوی بسیجی بیان کرد: هدف این هسته کمک به انجام طرح تحقیقاتی پایان نامه ای و کمک در روند کارهای اداری گرفتن مجوز به افرادی که با آن آشنا نیستند، شناسایی محل مناسب برای انجام طرح از فعالیت‌های این هسته علمی است.

میرزایی از دانشجویانی که دارای ایده یا فکری علمی و نو هستند، دعوت به همکاری با این هسته علمی کرد.

انتهای خبر/

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.