اردوی تربیتی تشکیلاتی میثاق یک برگزار شد

اولین اردوی تربیتی تشکیلاتی میثاق یک به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

به گزارش کانون خبرنگاری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ اولین دوره تربیتی تشکیلاتی میثاق یک در مشهد مقدس با حضور ۵۰ نفر از مسئولین کانون ها و پایگاه ها برگزار شد.

 

امیرحسین محسن زاده، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیرامون اردوی تربیتی تشکیلاتی میثاق یک گفت: ۵۰ نفر از دانشجویان خواهر و برادر که از اعضای کادر و مستعدین فعالیت در بسیج دانشجویی بودند در این دوره به مدت ۵ روز در مشهد مقدس و باهدف تربیت نیروی تراز انقلابی و ارتباط بیشتر مسئولین سابق و فعلی کانون‌ها و پایگاه‌ها جهت استفاده از تجربیات شرکت کردند.

 

وی در خصوص مباحث مطرح‌شده در این دوره تصریح کرد: در این دوره مباحثی همچون کارگاه دشمن شناسی با حضور استاد رحیم پورازغدی، کارگاه مدیریت زمان با حضور استاد مهرجردی، کارگاه جریان شناسی با حضور استاد محمدرضایی، کارگاه چرایی کار دربسیج  با حضور استاد موحد، کارگاه کادرسازی بسیج دانشجویی با حضور استاد نوروزی، کارگاه ولایت فقیه با حضور استاد مقدم، کارگاه گفتمان انقلابی و غیر انقلابی با حضور استاد امینی مطرح گردید.

 

این دانشجوی بسیجی افزود: از برنامه های جانبی این دوره حلقه های صالحین دانشجو محور شبانه در واحد خواهران و برادران، بهشت الرضا و پارک ملت بود.

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.