اولین جشنواره علمی فرهنگی فرزندان روح الله برگزارشد

اولین جشنواره علمی فرهنگی فرزندان روح الله به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

 

به گزارش کانون خبرنگاری بسیج دانشجویی داشگاه علوم پزشکی شیراز؛ اولین جشنواره علمی فرهنگی فرزندان روح الله به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور ایمانیه، ریاست دانشگاه علوم پزشکی، قزل سفلی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی، جوکار جانشین خواهر ناحیه بسیج دانشجویی و جمعی از اساتید انقلابی و ارزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار گردید.

 

 

در این جشنواره از اساتید ارزشی و انقلابی و دانشجوهای بسیجی در زمینه های علمی مانند افزایش معدل کل، کانون و پایگاه های برتر و بسیجیان فعال در اردوهای درمانی کربلا، اردوهای جهادی و راهیان نور سال ۹۵ تقدیر شد.

 

 

محمودی از اساتید انقلابی و ارزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بااشاره به فضائل ماه مبارک رمضان به تشریح وظایف جوان بسیجی و انقلابی پیرامون مسائل روز جامعه و حکم آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب پرداخت و خواستار حضور مؤثر دانشجویان نخبه انقلابی در جذب هیئت علمی شد که در تایید اساتید انقلابی و کار آمد و بررسی عملکرد اساتید نقش به سزایی داشته باشند.

 

 

ایمانیه، ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به جایگاه بسیج و بیانات رهبر معظم انقلاب به تحلیل پیرامون حکم آتش به اختیار و وظایف بسیج دانشجویی و جوان انقلابی به عنوان فرزندان روح الله پرداخت و کرسی های مهم کشور را حق افراد متدین و انقلابی و کسانی که برای این انقلاب تلاش کردند، در جهت حفظ آرمان ها و اهداف این انقلاب، دانست.

 

 

قزل سفلی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تحلیل پیرامون تذکرات و حکم آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب، گفت: به عنوان دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی باید نقش خود را در انقلاب اسلامی پیدا کنید، قرار نیست در حوزه سلامت که یکی از مهمترین مؤلفه های امنیت و قدرت ملی است، کسانی که تحصیلات کشاورزی دارند، نقش آفرینی کنند.

 

 

وی بااشاره به نسخه های ۱۴ میلیاردی پخش شده در رسانه ها و شبکه های مجازی ادامه داد: قطعا ساحت مقدس بسیاری از اساتید پزشکی و پزشکان ما از فساد پاک می باشد، اما اگر یک مورد فساد هم وجود داشته باشد زیبنده ی این انقلاب نیست و باید این مسئله را با جدیت دنبال کنیم.

 

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دشمن امروزه به دنبال این است که سطح مبارزه را تغییر دهد، مطرح کرد: سطح مبارزه ی نوینی برای بچه های انقلابی شروع شده که دشمن در پی این است که سطح مقابله و تقابل را از سطح ایدئولوژیک به سطح استراتژیک بکشاند.

 

 

قزل سفلی ادامه داد: دشمن در واقع درحال تغییر سطح مبارزه از تقابل بین لیبرالیسم و اسلام به سطح سانترفیوژها، سوئیفت ها و حتی موشک ها است که باید خودمان را با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی، در صف اول مبارزه احساس کنیم.

 

 

وی مطرح کرد: سطح دوم مبارزه ی نوین امروز این است که همه چیز را به صورت ایدئولوژی لبرالیسم نهادینه کنند، به معنای این که همه چیز مباح است به جای اسلام، که باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم.

 

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه تکنولوژِی هم فرصت است و هم تهدید، خاطر نشان کرد: تکنولوژی یک فرصت است برای انتقال معارف و مفاهیم انقلاب که باید از آن بهره بگیریم و متاسفانه در این حوزه بسیار کم کار هستیم.

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.