برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و معرفی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی در فارس

نمایشگاه توانمندی‌ها و معرفی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی استان فارس برپا و با حضور مسئولان افتتاح شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
به گزارش خبرگزاری حوه بسیج دانشجویی علوم پزشکی شراز، نمایشگاه توانمندیها و معرفی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی استان فارس با رعایت پروتکلهای بهداشتی در مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برپا و با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

بسیج دانشجویی استان فارس در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به توان علمی جوانان کشور، اقدام به برپایی نمایشگاه توانمندیها و معرفی مراکز تحقیقاتی این مجموعه کرد. در این برنامه از برخی اختراعات دانشجویان بسیجی استان فارس رونمایی شد.مرکز تحقیقات و فناوری دانشجویی پزشکی و علوم نوین مدیریت مریم اسدی، معاون علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

حامد اقبالی، معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و معرفی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی استان فارس، در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی مراکز تحقیقات و پژوهشی در حوزه های مختلف پزشکی، علوم انسانی، مهندسی، علوم پایه و…، یکی از اهداف این مراکز را حل مسائل برشمرد و گفت: با هدایت دانشجویان به سوی مسئله محوری می توان حرکتی در نظامات دانشگاهی و علمی ایجاد شود.
اقبالی با بیان اینکه مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی فصلی نوین برای مواجهه با مسائل کشور و حل آن ها را باز و آغاز کرده است مطرح کرد: این مراکز به صورت حرفه ای به حل مسائل و مشکلات کشور می پردازد و در این زمینه دستاوردهای خوبی داشته ایم که مؤید تأثیر شایسته این حرکت علمی است.
گزارش تصویری غرفه مرکز تحقیقات و فناوری دانشجویی پزشکی و علوم نوین:

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.