جلسه تودیع و معارفه مسئولین حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز / پورزال مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز شد.

ئین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور دکتر لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سعید یوسفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، مهندس میرابراهیمی مسئول امور دانشجویی ،خانم دکتر تقوایی معاون معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و چند تن از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد. در این مراسم از زحمات محمدحسین اسفندیاری، مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تقدیر و آرین پورزال به عنوان مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

به گزارش روابط عمومی حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور دکتر لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سعید یوسفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، مهندس میرابراهیمی مسئول امور دانشجویی ،خانم دکتر تقوایی معاون معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و چند تن از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در محل دفتر رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد. 

در این مراسم از زحمات محمدحسین اسفندیاری، مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تقدیر و آرین پورزال به عنوان مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی شد.   

 

 

یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، ضمن اشاره به فعالیت های بسیج دانشجویی در دوران اپیدمی ویروس کرونا، گفت : بسیج دانشجویی باید عملیاتی باشد نه اینکه صرفا روی کاغذ باشد. یعنی در صحنه حضور داشته باشد؛ آن چیزی که مدنظر مقام معظم رهبری هست، یا آن چیزی که مدنظر امام بود؛ حضور بسیج در صحنه است که البته مصداق های آن هم در دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری حدود ۳۷۰ جلسه در بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از معاونین و مدیرانی که بسیجی وار در قرارگاه مشغول به خدمت هستند تشکر کرد و خواستار انجام فعالیت و کمک به صورت ملموس و مشخص شد.
یوسفی در پایان ضمن تشکر از آقای دکتر عزیزی و خانم دکتر تقوایی از زحمات محمد حسین اسفندیاری تشکر و برای آرین پورزال آرزوی موفقیت کرد.

 

 

لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به فعالیت های بسیج دانشجویی در زمینه مطالبه گری، بیان کرد: جایی که از خود گذشتگی و ایثار مدنظر بوده یقیناً فرهنگ جبهه و جنگ و شهادت هم خودش را نشان داده است. در بسیج دانشجویی هم دوستان مطالبه می کنند، جنگ می کنند، تلاش می کنند، برای اینکه بتوانند در فرهنگ ایثار و شهادت، تلاش کنند و نقش موثری داشته باشند.
وی افرود: در دو سال گذشته، یکی از مسائلی که برای تشکل ها و بسیج علوم پزشکی دغدغه بود، پاکسازی بود. با وجودی که بسیج دانشجویی مجاز به انجام هیچگونه فعالیت فیزیکی نبود، اما بسیار خوب در پاکسازی عمل کرد. که این به خاطر زحمات آقای اسفندیاری و تیم شان بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز،با تاکید بر لزوم کارتیمی در زمینه جذب دانشجویان، گفت :  برای جذب دانشجو باید کار تیمی و تشکلی باشد تا دانشجو ببیند و جذب شود. با این حال اگر چه تمام برنامه ها به صورت مجازی بود، اما پیشرفت بسیج به خوبی دیده شد.

 

 

تقوایی معاون معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با تشکر از دکتر لطفی و کادر درمان به دلیل ایجاد امنیت در بحران کرونا خاطر نشان کرد: با به میان آمدن اسم بسیج احساس امنیت و پشتوانه ای به ما دست می دهد. امیداست که همه مردم این حس را نسبت به بسیج داشته باشند.
وی ضمن تشکر از اسفندیاری مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به خاطر تمام زحمات، صبوری، حسن خلق و صمیمیت در این مدت، برای  آرین پورزال، سلامتی و صبوری، توفیق در راه بسیجی بودن و هدایت این سکان پر عظمت را آرزو کرد.

 

 

محمد حسین اسفندیاری،مسئول سابق بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، در ابتدا ضمن اظهار نارحتی بابت جدا شدن از تشکل یکدل و همراه بسیج، از زحمات آقای وحید طیبی خرمی و  خانم فاطمه سادات موسوی جانشین خواهر بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز تشکر کرد.
مسئول سابق بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز ادامه داد : باید یک نگاه تمدنی به مسئولیت ها داشت با این هدف که بتوان جمهوری اسلامی را به آن چیزی که آرمان هایش است و به خاطر آن چیزی که انقلاب کرده ایم، رساند.
وی افزود: با تشکر از خدای متعال امروز بسیج دانشجویی راه خودش را پیدا کرده است، نگاه انتقادی را پیدا کرده است و مثل قبل نیست. بنابراین هر جای انقلاب اسلامی مشکل پیدا شد، بسیج دانشجویی ورود می‌کند و سعی می‌کند آن را به مسیر اصلی خود بازگرداند.
اسفندیاری ضمن آرزوی موفقیت برای پورزال، گفت: ان شاالله که بتوانیم شرمنده بانی و صاحب این انقلاب و مردم نباشیم.

 

 

آرین پورزال، مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن خداقوت به دکتر لطفی و کادر درمان به دلیل خدمت به مردم استان فارس در یکی از قطب های مهم پزشکی کشور و تشکر از محمدحسین اسفندیاری به دلیل ایجاد تحولی اساسی در بسیج دانشجویی با وجود تمام مشکلات، گفت : در آبان ماه سال ۱۳۹۹ قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی تشکیل شد، در سه قسمت مختلف ارتباط گرفته شد با معاونت های بهداشت، درمان و آزمایشگاه تشخیص کرونا، حتی با چند تن از دوستانی که مسئول تولید کیت کرونا بودند هم به دلیل کمبود کیت در آن زمان، ارتباط گرفته شد. متاسفانه به دلیل عدم همکاری بعضی از دوستان، نتیجه این بود که این روابط بعد از چند ماه از بین رفت.
وی همچنین در ادامه از مسئولین خواست : امید است که فرصت بازگو کردن این مسائل داده شود که بتوان با همکاری و همدلی به حل آنها کمک کرد. اگر بتوان به عینه نقدپذیری و به دنبال اصلاح بودن را مشاهده کرد،مطمئنا کمک کننده خواهد بود.
وی در ادامه افزود: حضرت آقا در طی توصیه ای که همواره به دانشجویان داشتند، موضع گیری، نظردهی، و تصمیم سازی برای عرصه های مختلف و مسئولین را جز وظایف می دانستند؛ نقد مستمر و منصفانه به اوضاع کشور را یکی از وظایف اصلی می‌دانستند؛ حفظ موضع انتقادی در کنار نگه داشتن آرمان گرایی در دانشگاه را همواره جز روابط شرعی قرار دادند؛ و این یک حقیقت است که باید خود را متعلق به انقلاب، متعلق به این کشور، متعلق به این دانشگاه دانست.
ایشان در آخر با تشکر از همه عزیزان حاضر در جلسه، توفیق خدمت خالصانه در کنار دوستان را از خداوند خواستار شد.

 

 

در پایان این مراسم، تکریم و معارفه چند تن از اعضای حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز نیز برگزار شد که اسامی آنها به شرح زیر می باشد :

 

واحد برادران:

تودیع شدگان:

  • علیرضا منجزی جانشین حوزه
  • ابوالفضل شریف زاده مسئول معاونت جهادی
  • حسین ناطقی مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی
  • محمدجعفری مسئول سرمایه انسانی
  • سیاوش سفلایی مسئول هسته بین‌الملل

 

معارفه شدگان:

  • حسین ناطقی جانشین حوزه
  • یاسین ظرافت مسئول معاونت فرهنگ سازی و اجتماعی
  • حافظ شجاع الدینی مسئول معاونت پژوهش و فناوری
  • محمدامین بادنوا مسئول معاونت مطالبه گری و گفتمان سازی
  • عرفان قنبری مسئول پایگاه بسیج دانشکده پرستاری و مامایی
  • سپهر سروری مسئول هسته بین‌الملل

 

 

واحد خواهران:

تودیع شدگان:

  • حانیه رهسپار معاونت فرهنگ سازی و اجتماعی و پایگاه بسیج دانشکده مدیریت
  • زینب منفرد معاونت جهادی
  • فائزه مولودی معاونت رسانه
  • حلیمه اسفندیاری واحد نشریات
  • عاطفه جهرمی پایگاه بسیج دانشکده پیراپزشکی
  • حدیث کرمی پایگاه بسیج دانشکده پرستاری
  • فروزان صفایی مسئول نیرو انسانی خواهران

 

معارفه شدگان:

  • سیده زهرا حسینی معاونت فرهنگ سازی و اجتماعی
  • زهره مرادی مقدم معاونت جهادی
  • زهرا نعمت الهی معاونت رسانه
  • حدیث عابدین پور واحد نشریات
  • فاطمه گیانی پایگاه بسیج دانشکده مدیریت
  • معصومه میرشکاری پایگاه بسیج دانشکده پیراپزشکی

 

 

 

پایان خبر /

 

 

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.