در روز قدس ، ملت ما نشان خواهد داد که اسلام ناب محمدی(ص) با اسلام آمریکایی و صهیونیستی چه فرقی خواهد داشت

بسیج دانشجویی در بیانیه ی دعوت مردم به راهپیمایی روز قدس، نوشت: در روز قدس ، ملت ما نشان خواهد داد که اسلام ناب محمدی(ص) با اسلام آمریکایی و صهیونیستی چه فرقی خواهد داشت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

به گزارش کانون خبرنگاری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ طی  بیانیه ای، بسیج دانشجویی از دانشجویان، اساتید، کارکنان و آحاد مردم جهت حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

 

متن بیانیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مسلمانان‌ جهان ‌باید روز قدس ‌را روز همه ‌مسلمین‌، بلکه ‌مستضعفین‌ بدانند.(مقام معظم رهبری)

 

در این برهه ی حساس که مستکبرین دنیا برای نابودی اسلام، عزم خود را جزم کرده اند، یقینا ملت بصیر و فهیم و شجاع ایران اسلامی و دیگر مسلمانان فهیم با اتحاد و همدلی به ندای آن پیر فرزانه ،امام عزیز حضرت روح الله (ره) و نیز به امر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) لبیک خواهند گفت و دگر بار ، در امت اسلامی حماسه ای بزرگ در دفاع از مردم مظلوم فلسطین رقم خواهد خورد و مستکبرین مانند همیشه انگشت حیرت بر دهان خواهند گرفت.

 

ان شالله در روز قدس ، ملت ما نشان خواهد داد که اسلام ناب محمدی(ص) با اسلام آمریکایی و صهیونیستی چه فرقی خواهد داشت. استکبار جهانی و رژیم منفور صهیونیستی با حمایت کامل از گروههای تکفیری و سلفی، و با ایجاد رعب و وحشت و هجوم به کشورهای مسلمان و غصب سرزمین آنان میخواهد اسلام را دین خشونت به دنیا معرفی کند . اما دشمنان بدانند اسلام ناب محمدی ، همان اسلامی است که با کافران در جنگ و با مومنین رحیم است و این اسلامی است که پیامبر رحمت و مهربانی آن را بنیان نهاد.

 

ما همگان بر این وعده ی الهی ایمان داریم که ، صالحان وارثان زمین هستند و بر این فرموده امام راحل عظیم الشان نیز اعتقاد داریم که فلسطین پیروز خواهد شد.

 

بسیج دانشجویی، از همه ی اساتید، دانشجویان، کارکنان و آحاد مردم عزیز دعوت میکند با حضور یکپارچه و همگام و همراه با ملت شریف ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و با لبیک به ندای رهبر فرزانه ی انقلاب، تمام فریاد خود را بر سر آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب فرود آورند.

 

 

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
رمضان الکریم ١۴٣٨

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.