سلاح ایستادگی مردم ایران در برابر استکبار جهانی ایمان و اعتقاد راستین است

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

محمد کیانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی، کشور ما به لحاظ سلاح و تجهیزات و توان نظامی به هیچ عنوان قابل مقایسه با کشور عراق نبود اما ایمان و اعتقاد رزمندگان ما به حدی بود که نه تنها کشور متجاوز را از خاک خود بیرون کرد بلکه یک وجب از میهن به دست عراقی‌ها نیفتاد.

وی افزود: امروز نیز کشورهای حق‌طلب دنیا با الگو گرفتن از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به دنبال منشا و منبع تفکر نابی هستند که به وجودآورنده این انقلاب استکبارستیز بود.

کیانی بیان داشت: ثمره انقلاب اسلامی بیداری جهانی است که امروز حتی در قلب کشور آمریکا افرادی هستند که گفتمان انقلاب را ترویج می‌دهند و این یعنی صدای ما به دنیا رسیده است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه با اشاره به امیدواری استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام ما گفت: دلیل این امیدواری این است که آنها الگوهای موفقی در شکست انقلاب‌ها و ایستادگی‌ها داشته‌اند و کودتای ۲۸ مرداد نمونه کوچکی از آن است.

وی افزود: یار گرفتن از داخل کشور و از نیروهای وطنی نیز یکی از روش‌های استکبار برای شکستن مقاومت است که باید این افراد به خود بیایند و بازیچه دست دشمنان نشوند.

کیانی در پایان با دعوت آحاد ملت به حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، یادآور شد: مردم ما با حضور حماسی خود در چنین روزهایی هوشیاری انقلابی خود را به استکبار نشان می‌دهند.

فارس

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.