نامه دانشجویان چندین تشکل دانشجویی استان فارس به سردار “حاجی زاده”

دانشجویان چندین تشکل دانشجویی دانشگاه های استان فارس ، طی نامه ای به سردار حاجی زاده ، فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، حمایت خود از ایشان و سپاه پاسداران را اعلام کردند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

 

بسمه تعالی

 

« مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا »

از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند.

 

_ سردار حاجی زاده عزیز …

جهاد با آبرو بالاترین جهاد است و این جهادیست که ۲۱ دی  همگان آن را مشاهده کردند و از تمام دنیا پیام های تحسین برانگیز برای شما بلند شد. حادثه بسیار تلخ و جانکاه بود و داغ هم وطنانمان همچنان سنگین است و سنگین تر برای ما و ملت ایران آن بود که اشتباه نیروهای خودی و نیروهای سپاه باعث این مصیبت شد که  پذیرش و تحمل آن را سخت تر کرده است.

 

_ اما سردار؛ شجاعت شما در به گردن گرفتن و اعتراف شما بر اشتباه و پذیرش آن و عذرخواهی از ملت و داغداران گواه دیگری در راستین بودن راه شماست؛  آن هم در روزگاری که مسئولین خود را  به گوشه ای می کشانند که خویش را حتی از عذرخواهی ساده ای مصون دارند. حاج قاسم ما با جانش جهاد کرد و شما سردار با آبروی خود به نبرد با دشمن رفتید. سردار؛ در پیش چشمان ملت؛  آرزوی مرگ کردید و گفتید که گردن شما از مو باریک تر است؛ در فروتنی و خضوع شما هیچ شکی نیست؛ اما آیا گمان بردید که ملت ایران تنها رفیقی برای روزهای خوش شماست؟

 

_ هیهات؛  اگر ملت ایران این چنین قدر نشناس و ناسپاس باشند.
آیا با خود فکر کرده اید که در این حادثه  (که قطعا زمان مشخص خواهد کرد که هوشمندانه عمل شد ) در این آزمون سخت شما را تنها می گذاریم؛ هیهات اگر مردم ما را چنین یافته باشید.

 

_ ما دانشجویان دانشگاه های استان فارس از شجاعت شما در پذیرش اشتباه و عذرخواهی از ملت آن هم از طریق رسانه ها تشکر می کنیم و خدمات و مجاهدت های یک عمر شما را ارج می نهیم و از خدای منان؛ موفقیت و سربلندی و نصرت شما را خواستاریم .

 

و من اتبع الهدی
[ ۲۲ دی ماه ۱۳۹۸ ]

 

امضا کنندگان :
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی شیراز
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز
بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد شیراز
بسیج دانشجویی خواهران فرهنگیان فارس
جامعه اسلامی دانشجویان  دانشگاه علوم پزشکی شیراز
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز
هیات محبین اهل بیت دانشگاههای شیراز و علوم پزشکی
هیات اباصالح المهدی (عج) دانشگاه علوم پزشکی شیراز
هیات الرضای علوم پزشکی شیراز
ستاد یادواره شهدای علوم پزشکی شیراز
ستاد یادواره شهدای دانشگاه شیراز
مجمع دختران مسلمان دانشگاه شیراز
خواهران ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

پایان خبر/

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.