گوشه ای از صحبت های نماینده بسیج دانشجویی در دیدار با امام جمعه شیراز / بسیج دانشجویی با تشکیل هسته های مسأله محور در پی ایجاد کمیته های حل مسائل جامعه است.

نشست صمیمانه امام جمعه شیراز با نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه های شیراز روز یکشنبه ۱۷ آذرماه ، در سالن شهید مطهری دانشکده پزشکی برگزار شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

 

به گزارش کانون خبرگزاری حوزه بسیج علوم پزشکی شیراز ، روز یکشنبه ۱۷ آذرماه به مناسبت روز دانشجو ، نشستی صمیمانه بین آیت الله دژکام ، امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه های شیراز در سالن شهید مطهری دانشکده پزشکی برگزار شد.

 

 

_ حسین رحیمی ، نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز ، در دیدار با آیت الله دژاکام بیان کرد : بسیج دانشجویی با تشکیل هسته های مسأله محور در پی ایجاد کمیته های حل مسائل جامعه و نقش آفرینی است که هر دانشگاه بنا بر رشته های تخصصی خود، معضلات اجتماعی مربوطه را به صورت ریشه ای حل و فصل نماید.

 

 

_ وی در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی ، گفت: متاسفانه چهار سال از مجلس دهم میگذرد اما دریغ از یک رزومه و کارنامه مثبت از چهار نماینده شیراز که برای ارایه به دست داشته باشند. چهارسال گذشت و استان فقط شاهد سیاست زدگی و قوم گرایی بود.از اینکه با بی شرمی تمام، بار دیگر برای کاندیداتوری ثبت نام میکنند جای تعجب است.

_ نماینده بسیج دانشجویی در پایان افزود : برای همیشه کشور را از تفکر پوسیده لیبرالی خالی خواهیم کرد و به ۳۰ سال ظلم و خیانت این تفکر به امت شریف ایران خاتمه خواهیم داد و آسایش را به کشور بازخواهیم گرداند.

 

 

 

 


مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.