یقه نااهل را با ارائه راه‌حل، باید گرفت

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

به گزارش کانون خبرنگاری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان فارس، مسئول  سازمان بسیج دانشجویی کشور داوود گودرزی  پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرزندان روح‌الله که به مناسبت بیست و هشتمین سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و با عنوان انقلابیون جوان در تالار اجتماعات شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان اظهار داشت: همانند همیشه سخنان رهبر معظم انقلاب دارای نکات کلیدی مهم و برخی فرازهای سخنان ایشان نیز جدید، مهم و اساسی بود.

وی با بیان اینکه امروز بسیج را انحصاری نمی‌دانیم و هر فردی احساس مسئولیت کرده و دل در گروه انقلاب دارد بسیجی است، گفت: بسیجی انحصارطلب نیست و اگر کسی چارچوب این نظام و ولایت فقیه را قبول داشته باشد بسیجی محسوب می‌شود.

گودرزی با اشاره به اینکه  اگر کسی می‌خواهد جوان تاثیرگذار انقلابی باشد اقدام نخست جبهه‌ای عمل کردن است، افزود: وظیفه امروز جوانان انقلابی  ایجاد جهاد روشنگری و حرف زدن با مردم  است که باید در این موضوع بیشتر تلاش کنند.

مسئول بسیج دانشجویی کشور همچنین با بیان اینکه ۳۷ سال فعالیت جریان انقلابی صرف اختلاف نظرها سلیقه‌ای و بی‌خود شده است، گفت: باید آن را کنار بگذاریم و اجازه ندهیم اختلاف نظرها مانع انجام کارهای اساسی شود.

گودرزی با تاکید بر اینکه قشر تحول‌آفرین در بسیج جوانان هستند و باید بر روی این قشر برنامه‌ریزی و برای آنان میدان داده شود، افزود: دشمن برای ضربه زدن به ایران روی نسل جوان کار می‌کند و در این زمینه نیز باید هوشیار بود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: اگر جوان انقلابی را امروز از هر زاویه‌ای نگاه کنیم به این می‌رسیم که جوان انقلابی باید این احساس را داشته باشد که بار انقلاب از این پس، روی دوش او است و ضمن حفظ حرمت نسل اول و دومی‌ها این بار را بر دوش بگیرید.

وی افزود: باید جوان امروز مطالبه جدی از مسئولان داشته و این را به صورت جدی در صحنه عمل دنبال کند و ۳۷ سال آمریکا از ما ضربه خورده اما امروزه عده ای می ترسند ولی دشمن را نه باید کوچک دید نه بزرگ بلکه حقیقت بین بود و کسانی که آمریکا را آن ابرقدرت ۳۷ سال گذشته می بینند اشتباه است.

گودرزی خاطرنشان کرد: جوان دانشجو باید با مطالبه‌گری امروز در میدان کار بوده و در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی، معضلات فرهنگی به دنبال ارائه راهکار در رفع مشکلات مختلف اجتماعی باشد.

وی بیان کرد: انقلابیون جوان باید با ظرفیت و توانایی خود کارهای بزرگ را انجام داده و مسئولان نیز  از جوان انقلابی حمایت و جوان انقلابی نیز با مجاهدت و بصیرت در میدان فعالیت باشد و هیچ مسئولی حق ندارد خارج از گفتمان انقلاب حرکت و صحبت کند.

گودرزی گفت: راه حل کشور جوانان انقلاب هستند و باید با عزم و ارده‌ای راسخ به دنبال برنامه‌ریزی و حرکت به سمت برطرف کردن مشکلات کشور در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشیم و از هر زاویه ای که نگاه کنیم جوان انقلابی باید احساس اینکه بال انقلاب بر دوشش است را داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به  اینکه امروز برای برطرف کردن مشکلات کشور جوانان انقلابی باید به میدان بروند گفت: یکی از این راهکارها مطالبه‌گری از مسئولان و دیگر اقدام و عمل است و نباید نسبت به ارزش ها و اتفاقات بی تفاوت باشیم بلکه از مسئولین باید مطالبه گری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید به موضوع نگاه امام و رهبری و نقش آن در حاکمیت توجه شود افزود: این موضوع مهم در قالب نقش مردم در اندیشه‌های امام و رهبری و حاکمیت  باید در پروژه‌ها و پایان نامه های دانشگاهی دنبال شود و اگر عده ای می خواهند دشمن را بزک کنند ما باید جنایات دشمن را برجسته کنیم،ممکن است عده ای فراموش کنند اما ما خیر.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور همچنین در این نشست  دانشجویان را به داشتن تقوا، شناخت تاریخ کشور، حفظ روحیه انقلابی، دشمن‌شناسی، پر رنگ کردن خطوط فاسد با دشمن، همکاری و هماهنگی، مجاهد انقلابی بودن و مطالبه‌گری جدی توصیه کرد و گفت: اگر مطالبه‌گری داشته باشیم این حجم از فساد اتفاق نمی‌افتد و نباید از گفتن و مطالبه‌سازی ناامید شد و اقتصاد و فرهنگ و… یک شبه درست نمی شود.

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.