اطلاعیه شماره ۱ ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی شیراز

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

صلَّی اللهُ عَلَیکَ یَا اَبَاعَبدِاللهِ الحُسَین

اطلاعیه شماره ۱ ستاد اربعین دانشگاه پیرامون اعزام کاروان های زیارتی و طرح های درمانی دانشجویی دانشگاه

۱) دانشجویان محترم می‌توانند تمامی اطلاع رسانی‌های مربوط به اربعین (مانند زمان ثبت‌نام، بازه اعزام و…) را از طریق شبکه‌های اطلاع رسانی بسیج دانشجویی (صفیر) در ایتا و تلگرام ، معاونت فرهنگی‌دانشجویی (مفدا) و مدیریت فرهنگی (قاصدک) دنبال کنند.

۲) خواهشمند است دانشجویانی که قصد دارند امسال در ایام اربعین حسینی به زیارت امام حسین (ع) مشرف شوند، با توجه به شلوغی و ازدحام صف دریافت گذرنامه در ایام پیش رو، از همین الان امورات مربوط به گذرنامه را پیگیری کنند و این کار را به روزهای نزدیک به حرکت موکول نکنند! (توجه داشته باشید که گذرنامه شما باید تا تاریخ ۴ اسفند ۱۴۰۳ اعتبار داشته باشد؛ ثبت نام قطعی با تأیید گذرنامه شما صورت می‌گیرد.)

۳) در جهت رفع مشکلات سال های گذشته موکب های درمانی دانشجویی، دانشجویان علاقه مند به ارائه خدمات درمانی در طریق الحسین به صورت متمرکز توسط ستاد اربعین دانشگاه در یک مکان و در بازه های زمانی مختلف به تنها موکب درمانی دانشجویی دانشگاه اعزام خواهند شد.

افراد علاقه مند به همکاری با ستاد اربعین در مدیریت و اعزام گروه‌های درمانی می‌توانند از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایند.

ثبت اطلاعات متقاضیان همکاری جهت مدیریت و اعزام گروه های درمانی کمپ اربعین ۱۴۴۶

۴) کاروان های زیارتی

امسال نیز همانند سال های گذشته، کاروان های زیارتی -اعم از کاروان زیارتی دانشجویی برادران، خواهران و دانشجویان بین الملل– جهت تسهیل حضور دانشجویان متقاضی زیارت اربعین برقرار خواهند بود.
با توجه به رویکرد امسال ستاد اربعین مبنی بر تمرکز بیشتر بر کاروان های زیارتی، امسال ان شالله نسبت به سال های گذشته تسهیلات ویژه تری برای زائرین توسط دانشگاه ارائه خواهد شد.

۵) لازم به ذکر است جهت ارتقای کیفیت این سفر معنوی و درگیر کردن تعداد بیشتر دانشجویان در فعالیت های مربوط به اربعین حسینی، دوره آموزشی امور درمانی برای علاقه مندان فعالیت در موکب درمانی یا طرح لواءالزینب (س) (کوله های درمانی سیار) و دوره تربیت خادم الحسین برای علاقه مندان همکاری در اعزام کاروان های زیارتی برگزار خواهد شد که اطلاعات تکمیلی این دوره ها به مرور زمان اعلام خواهند شد.

۶) امسال با عنایت به آخرین دستورالعمل معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به شماره ۶۰۰/۱۴۳۸/د مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه، «دبیر دانشجویی ستاد اربعین دانشگاه» خواهد بود.

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.