اعلام آمادگی گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای خدمت رسانی به سیل زدگان غرب کشور

مسول گروه جهادی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آمادگی گروه جهادی این دانشگاه برای خدمت رسانی به سیل زدگان غرب کشور خبر داد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

مسول گروه جهادی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آمادگی گروه جهادی این دانشگاه برای خدمت رسانی به سیل زدگان غرب کشور خبر داد

مسول گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالمجیدآبسالان گفت:با توجه به بارندگی های اخیر و ایجاد سیل در برخی از استان های غربی کشور، در صورت اعلام نیاز از طرف فرمانداری ها، سپاه پاسداران و یا مقامات محلی،گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمادگی خود را برای امداد رسانی به مناطق سیل زده اعلام می کند.
ایشان افزودند: گروه جهادی دانشجویی این دانشگاه به نمایندگی از طرف تمامی دانشجویان دغدغه مند در این امر انسان دوستانه و خداپسندانه آمادگی خود را اعلام و درصورت نیاز در زمینه های امدادرسانی،بهداشت و درمان به ارائه خدمات خواهد پرداخت.
مسول گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین بیان داشتند:از تمامی نیروهای حلال احمر ،نظامی، دولتی، مردمی و بسیجی که مشغول امدادرسانی هستند تشکر نموده و از خداوند برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق در خدمت را مسئلت دارم.

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.