پیام تبریک حسام مرادنژادی مسئول پایگاه پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س)به مناسبت روز پرستار.

این حرفه ای پرستاری ترکیبی عجیبی است؛از یک سو ترکیبی است از رحمت عطوفت مهربانی و مراقبت و از سوی دیگر،دانش و معرفت و تجربه و مهارت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

این حرفه ای پرستاری ترکیبی عجیبی است؛از یک سو ترکیبی است از رحمت عطوفت مهربانی و مراقبت و از سوی دیگر،دانش و معرفت و تجربه و مهارت.

(رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت امام خامنه ای)

 
سالروز ولادت یگانه پرستار کربلا حضرت زینب کبری(س)،این بزرگ پرچمدار نهضت حسینی و اسوه صبر،مقاومت،حیا،عفت و فداکاری را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم امام عصر (روحی و ارواحنا فدا)،ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و جامعه ی خدوم پرستاری،دانشجویان و اساتید زحمت کش این عرصه تبریک و تهنیت عرض میکنم.
از آنجایی که روز پرستار مقارن شده است با ولادت با سعادت حضرت زینب(س) انتظار میرود که ما پرستاران با الگو قرار دادن این بانوی بزرگوار در جهت پیشرفت و تعالی نظام سلامت قدم های شایسته ی برداریم و این مهم بدست نمی آید مگر با تلاش و از خود گذشتگی و همکاری با سایر زحمت کشان عرصه ی سلامت.
و در آخر امید است با برنامه ریزی های دقیق و حساب شده ی مسئولین در سطح کلان کشوری و دانشگاهی شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر جامعه ی پرستاری باشیم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته حسام مرادنژادی مسئول پایگاه بسیج دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س).

photo_2016-02-12_17-00-24

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.